Magyar - thai étterem Thaiföldön Phuketen

Éttermünk címe: 463 Patak Rd. Karon, Muang Phuket, Thaiföld.
A turizmus és a helyiek, magyar étterem formában ismerik, de ezt máris pontosítjuk.
Természetesen magyar és európai fogások is rendelkezésre állnak, de ettől ez még thai étterem! Már a menü is tükrözi, hogy a választható thai ételek sokasága mellett a magyar fogások jelentősen kisebb számban találhatók.
Az étterem elsősorban a saját szállóvendégeink kiszolgálására hivatott, de szeretettel látunk Phuket sziget más szállásairól is honfitársainkat.

Elhelyezkedés és bemutatás.
Thaiföldön, Phuketen a thai - magyar étterem nyitva tartása

A turisztikai szezonban vasárnap kivételével, reggel kilenctől délig üzemel a konyha. Mivel vendégeink ekkor reggeliznek vagy ebédelnek. Értelemszerűen teljesen felesleges a hosszabb nyitva tartás, hiszen senki sem a szállodában szeretné tölteni a thaiföldi nyaralást. Ez egész Thaiföldre igaz, hogy mindenki a hotelekben csak alszik, reggel felkel, eszik és utána késő estig beleveti magát a barátságos, trópusi világba.

Thai konyha, thai ételek ( thai food )

A thai étterem kínálatában 30 különböző tradicionális thai étel és 10 európai is megtalálható. Rendkívül jó pozícióban vagyunk, hiszen akik Magyarországon már megkedvelték a thai ételek ízvilágát, azok ennek most eredeti változatát is megismerhetik. Miért mondom, hogy eredeti? Mert a thai ételek mindig helyben termett friss zöldségekből készülnek. Vagyis nem utaznak hűtve, fagyasztva hónapokig hajókon, mire eljutnak Európába. Nálunk a szakácsoknak nincs szükségük spekulálni, a mit pótoljunk, mivel kérdésben. Itt a piac mellettünk a garantáltan friss zöldségekkel. A szószok kivételével, semmi sem kerül felhasználásra másnap, harmadnap. Semmit sem készítünk el előre! Minden thai étel elkészítése szó szerint a nulláról kezdődik, mégis percek alatt készen van.

Thai receptek, thai ételek készítése

Saját vendégeinknek lehetőségük van minden nálunk készülő thai étel recept leírására. 2021-től pedig a thai recept jegyzetelése mellett a thai étel elkészítési folyamatát is végig nézheted, vagyis megtanulhatod. Mely természetesen időponthoz lesz kötve, hiszen teljes munkaidőben nem tarthatjuk fel ezzel a szakácsot. A YouTube csatornán már most is találtok olyan filmeket thai ételek elkészítéséről, melyeket mi filmeztünk, teljesen kezdők számára. Vagyis a 4-5 perc alatt elkészíthető étel 18-20 percig készül, mely alapján olyan személyek, akik még életükben nem főztek semmit, azok is el fogják tudni készíteni. Ugyanitt a videókban a thai receptek is megtalálhatók. Sőt egy különlegességet még én is (Robi) főzök nektek az egyik videóban.

Thai ételek, árak

Éttermünk kínálatában a legdrágább fogás 150 baht-ba kerül (1 500 Ft) a legolcsóbb pedig 80 baht (800 Ft) A vendégeknek a thaiföldi nyaralás időszakára az átalány elszámolást szoktuk ajánlani, ami 120 baht/nap. Ebben a verzióban a teljes menüből bármely európai vagy thai étel szabadon választható.